מערכות דפינה

ישנן לא מעט מכונות, הלוקחות חלק בתעשיות השונות. מכונות אלו, המהוות כלי חשוב ומרכזי מאד בתהליך הייצור, נדרשות לתהליכים רבים ומגוונים והן אלו המבטיחות את הדיוק הנדרש, את העבודה האיכותית המתבקשת, את רמת הבטיחות וגם את האיכות, שלה שואפים. מערכות דפינה הן כלי בולט מאד במפעלי עיבוד שבבי רבים והן מאפשרות תהליך עבודה קצר, יעיל וגם מהיר.

עבודה עם מערכות דפינה איכותיות מאפשרת לייעל משמעותית את זמני הייצור, כל זאת בתנאי שבוחרים במערכות המתאימות, המיוצרות כיום על ידי החברות המובילות בתחומן ונחשבות למותגים ידועים ומובילים.כגון SCHUNK חברה גרמנית ,אשר לה מגוון רחב ומגוון של אמצעי דפינה שונים גם לחריטה וגם לכירסום ,ברמת דיוק ואיכות גבוהים. כאשר הדגש הוא על קיצור זמני ה-SET UP בצורה משמעותית.

למה משמשות מערכות דפינה?

מפעלים המתמחים בעיבוד שבבי נעזרים במכונות מסוג CNC, המופעלות בעזרתם של מפעילים מוסמכים, המצמידים את חומר הגלם הרלוונטי ישירות למכונה, האחראית על ביצוע העבודה. כאשר מדברים על מערכות דפינה מתכוונים למעשה לאותם מתקנים, המוצמדים אל שולחן המכונה. אל המתקנים הללו מכניסים את חומר הגלם שעליו מבוצעת עבודתה של המכונה ותוך התייחסות לכמות הצירים, שהמכונה נדרשת לעבוד אתם. כאשר מדובר בעבודה של סדרות קטנות וגם בודדות, תודות למערכות דפינה אלו מתאפשר תהליך שהוא קצר ומהיר יותר, מה שמביא לחסכון משמעותי בכסף וגם בכוח אדם ומבטיח איכות ברמה גבוהה וגם דיוק מרבי.

מהם סוגי מערכות הדפינה לעיבוד שבבי?

ישנם סוגים שונים של מערכות דפינה המיועדות לעיבוד שבבי. כל סוג מותאם באופן נקודתי לתהליך העבודה הנדרש על מנת לנצל כהלכה את יעילותה של המערכת, כמו גם את כלל היתרונות שהיא מביאה.

איך בוחרים מערכת דפינה לעיבוד שבבי?

בחירה מוצלחת של מערכת דפינה לעיבוד שבב מתחילה בהגדרת הצרכים. אם אתם מעוניינים לשלב מערכת כזו במפעל שלכם, עליכם להגדיר תחילה את צרכיכם המדויקים כדי להבטיח התאמה מושלמת. אצלנו, בנוימו ורגוס, תמצאו מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים מאד הרלוונטיים לתחום העיבוד השבבי, לרבות מערכות דפינה. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בהתאמה נכונה תוך התייחסות לצרכים ולרצונות שלכם, כמו גם למטרות שאותן אתם רוצים להשיג. כל הפתרונות שלנו עומדים בתקנים הנדרשים ומבטיחים לכם איכות ללא פשרות.

חזרה למעלה